Alla inlägg under november 2007

Av Linda Berggrensson - 30 november 2007 17:19

Jaha, så sitter jag då här med min blogg... och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Tycker denna "bloggvärld" verkar spännande men samtidigt lite läskig. Vem som helst kan ju läsa och därmed följa och även döma mig och det jag skriver utan att för den skull veta vem jag är. Det är läskigt, men tanken på att ha möjlighet att nå ut till människor utanför mitt kontaktnät...det är faktiskt lite kul!

Just i skrivande stund känns mina tankar ganska svala, därför kommer inga smaskiga nyheter eller roliga skämt dyka upp i detta inlägg. Men vem vet... när som helst kommer inputs i från min omvärld som är värda att nämnas.


Ska förresten se Idol första gången, för denna säsong, ida. Kan tipsa om att man kan följa dessa intriger, framgångar och fall ändå. Nyheter på nätet. Det är ingen dum uppfinning.


Ha en skön fredag! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards