Alla inlägg under januari 2008

Sol

Av Linda Berggrensson - 31 januari 2008 19:07

På onsdag åker jag och mannen till solen...hoppas vi!!! Vi önskar att den ler lika mycket mot oss där och då som här

Av Linda Berggrensson - 31 januari 2008 17:14

...har spelat in en låt som hans farbror gjort. Man måste få vara lite stolt!!!

Av Linda Berggrensson - 28 januari 2008 21:35

Kom nyss hem från en power-walk med grannen. Så härligt med ny energi, synd bara att man snart ska hoppa i säng.


Idag fick jag äntligen träffa gulliga J, gud vad det känns längesedan som vi delade stora delar av vår vakna tid tillsammans. Mysigt att träffa henne och snart är vi ju rätta nära varandra igen.

Dagen i övrigt har varit spännande...fick ta del av ett annat sätt att vara en god pedagog genom LIP- lösningsinriktad pedagogik. En medtod som ska skapa en positiv spiral, kan vara värt att testa både på jobb och hemma.


Ett besök hos sjukgymnasten gör mig alltid lycklig, hon är super!

Nu ska jag krypa upp i soffan hos mannen. Sov gott!

Av Linda Berggrensson - 27 januari 2008 19:54

Idag har jag träffat min fina mormor och V. När jag ser dessa båda ser jag  ålderdomen som något vackert. Är glad att ni finns!




Så är det då söndagskväll igen...helgen är förbi och en ny vecka väntar. I morgon kommer J till mitt nya jobb och det ska bli härligt att träffa henne igen.

Njut av helgledigheten nån timme till, det tänker jag göra! 

Av Linda Berggrensson - 26 januari 2008 09:38

är det hos familjen B idag. Mellanpågen ska spela i Romelecupen. Vill väl inte påstå att jag är en inbiten fotbollsfantast men att ett intresse böjat växa fram genom åren, det är sant. Jag hoppas ni får en härlig lördag!


Kram 

Av Linda Berggrensson - 25 januari 2008 18:40

ännu fredag utan dig, suck! Saknar dig redan.

Puss 

Av Linda Berggrensson - 24 januari 2008 22:34

nu ska jag hoppa ner under täcket och drömma sött!


Psst...imorgon är det fredag!

 Natti, natti

Av Linda Berggrensson - 24 januari 2008 19:07

Vill ju så gärna känna mig obehindrad i att spela gitarr och vad måste jag göra då? Jo, öva, öva och öva.

Kanske resultatet en dag blir som jag önskar. Man får bara ha lite tålamod, eller hur!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards