Alla inlägg under januari 2009

Av Linda Berggrensson - 31 januari 2009 10:05

Du är min favorit!

Jag hoppas att du får en lugn och skön helg och att vi ses en stund i morgon, för jag saknar dig!

Puss

Av Linda Berggrensson - 30 januari 2009 23:26

Är i skåneland och idag har vi träffat honom och M hos min lillebror. Det var en härlig kväll med stora och små. Vi spelade wii och jag var helt klart bäst...på att vara sämst. Nej, faktiskt inte i bowling, då jag kom tvåa. Men det bjuder jag på. Jag är i alla fall snäll som jag brukar försvara mig med när jag inte är så duktigt på vissa spel.


I morgon är det fotbollscup för mellan J, spännande. På söndag blir det familjeträff med mannens sida, bowling (live) och buffé på BIg Bowl.skojigt Men nu behöver jag knyta mig...


Slumra in

Av Linda Berggrensson - 29 januari 2009 19:20

Ja, kören har ju varit min torsdagsaktivitet av och till under många år. Men efter torsdagens dramatiska händelser bestämde jag mig för att gå vidare i livet utan dessa körkvällar och utan denna kör. Besvikelsen över hur folk kan bära sig åt och över det som vuxit fram i kören blev för stor och när man då uttrycker detta får man som ni säkert förstår, äta upp det. Jag hoppas dock att det kan bli så stora förändringar i kören att jag en dag kommer tillbaka, för det finns många goa människor där som jag kommer att sakna. Även om jag sjunger väldigt mycket utanför kören är det en sorg att inte få sjunga ihop med andra. Jag får väl se vad som händer....


Nu ska jag lura hit mannen och spåna lite på festligheterna som väntar runt hörnen!


hej hopp

Av Linda Berggrensson - 28 januari 2009 20:33

Helgen var väl planerad och alltså väldigt intensiv. Livet har som sagt rullat på i ett farligt tempo och det har hänt en hel del den senaste tiden. I måndags var det dax för massage igen, tyvärr två månader sen sist. Inte bra, det känner jag fortfarande, suck. Därefter skulle jag träffa en nyfunnen vän, vi hade planerat tapas på plockepinn. Gissa om vi blev snopna när där var stängt. Vi hamnade på green mango i stället och det var inte illa det. Vi åt gott, drack gott och hade en himla massa att prata om, en super härlig tjej. I går började jag på orkanen igen,mysigt, en 15 p kurs, Musik i förskolan, verkar jätteskoj. Nu ska det övas gitarrkomp och musikteori här hemma under ett halvår. En spännande utmaning! Mitt mål är en gitarrduell med mina kollegor när kursen är slut :-)


Idag är en speciell dag på något vis, en dag som kan komma att betyda en förändring för mig. Jag vill inte dela med mig av den ännu, men snart kommer jag nog att berätta. Jag känner mig väldigt nöjd med min tillvaro och tror som jag tidigare nämnt att 2009 är mitt år.

På eftermiddagen var jag och tränade BK, det är väldigt skönt både för kropp och själ...förhoppningsvis kan jag börja träna på gymmet igen efter helgen. Var ju hos läkaren i går som konstaterade bihåleinflammation...igen, jag hoppade dock penicillin denna gång. Ska försöka läka ut det på egenhand. Nu i kväll har vi varit på infomöte ang. musikklassen. Nu sitter jag här och summerar många timmar i ett kort stycke. Jag har lite annat som måste hinnas med också...


Ha det fint, alla!

Av Linda Berggrensson - 23 januari 2009 17:38

ska det ätas och drickas gott, sjungas skålvisor, dansas vals och snackas bröllop!!!!


Nej, jag och Danne ska inte gifta oss...igen.

Utan det är våra vänner och i kväll ska det planeras en del!!!


Hej hopp läderkropp!

Av Linda Berggrensson - 22 januari 2009 22:18

märklig kombination kan jag tänka. Dessvärre orkar jag inte förklara mig närmre ida och hoppas kunna ge er mina tankar i morgon eller under helgen... Fram till dess önskar jag er en skön helg!

Kramar

Av Linda Berggrensson - 21 januari 2009 22:22

I morgon väntar jobb...sen blir det en rolig helg att invänta!

Sov gott!

Av Linda Berggrensson - 20 januari 2009 19:39

Nej,orken för kreativitet räckte inte till ida.

Det blev ändå en hel del som åkte av, slitna toppar, men nästa gång ska jag hitta på något lite roligare.


I morgon ska jag också stanna hemma från jobb, men på kvällen kommer jag att smita diteftersom det är lite föreläsnings och annat snack jag inte vill missa.


Krya på dig Gitte!!!


Kramar till alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards