Alla inlägg under mars 2009

Av Linda Berggrensson - 29 mars 2009 22:11

Ska ner på gymmet och träna i morgon hoppas att det ger mig den energi jag känner att jag behöver...


Helgen har varit bra, mycket funderingar!



Av Linda Berggrensson - 28 mars 2009 18:17

I kväll tänker jag göra vad jag kan...vi släcker.

Jag killarna och mormor ska äta gott och mysa. 


Hoppas ni också är medvetna!

Av Linda Berggrensson - 26 mars 2009 19:04

en pass på gymmet väntar...skönt!

Av Linda Berggrensson - 25 mars 2009 20:35

05.30 klockan ringer

06.00 står jag på gymmet

07.00 står jag i en varm och go dusch

07.30 är jag på jobb, ser över att allt är ok, hinner kasta i mig en banan innan

08.00 då det är inbokat möte på skolan

09.00 börjar nästa möte, ledningsgruppen

12.30 försöker jag äta lite lunch (ingen hit), hinner med ett biblioteksbesök

13.30 är jag på jobb igen. Dricker en kopp kaffe och får en våffla av söta L

15.30 är det återigen möte på skolan

17.00 sitter jag i bilen på väg till Mah. Kör fel och får ta två vändor runt slottsparken, grrr

17.30 börjar musik i förskolan kurs på Malmö högskola

20.15 är jag hemma, värmer en tallrik med gårdagens underbara gryta

20.30 sitter jag vid datorn och gör den dagliga rundan i cybervärlden



Ja, så kan en helt vanlig onsdag se ut i mitt lilla liv...

Av Linda Berggrensson - 23 mars 2009 20:05

Kollade reprisen på Robinson i går och blev glatt överraskad när en gammal kursare till mig var en av deltagarna i denna "tuffa" omgång...

Vet ju inte hur han är som äventyrare, men som kursare var han ganska spännande att diskutera med och lyssna på


Go, Billing!

Av Linda Berggrensson - 22 mars 2009 19:51

Just nu är det så mycket som händer överallt tycker jag och det är i stort sett bara bra och roliga saker...


Mitt nuvarande jobb gör mig mer kreativ än någonsin och hur hårt jag än jobbar finns det nya saker att ta tag i varje dag. Jag trivs toppenbra, både med mina uppgifter och med atmosfären jag andas. Mysiga människor i en verksamhet som blåser positiva vindar och med framåtsträvande sug i blicken. Jag hoppas verkligen att jag får vara kvar.


Veckan som vart har varit fullspäckad av saker, både i jobb men också privat. Yngsta sonen fick besked om att han kom in i musikklass, något vi firat här hemma. Jag har börjat med nyamorgonrutiner. Kl 06.00 minst tre dagar i veckan står jag på gymmet och kör 50 effektiva minuter på crosstrainern, innan jag gör mig fräsch för en dag på jobbet, helt underbart kan jag säga. Tror att det snart börjar ge resultat...


Helgen har varit lugn och det kan ju vara ritkigt skönt i bland. Fick ett kärt återseende i fredags, träffade min första sjukgymnast, underbara Å. I går var min lillebror och hans lilla famij hos oss, lilla M var så busig och söt medan stora M (men ändå lilla) är en riktig liten politiker... 

Lördagskvällen upplebdes i Ystad hos vänner, trevligt. Idag har jag inte gjort mycket mer än att fira söndag och det kan jag rekomendera :-)


Hoppas ni får en riktigt skön vecka, jag ska göra mitt bästa för att min ska bli innehållsrik och full av kärlek.


Kram

Av Linda Berggrensson - 18 mars 2009 20:01

denna ljuvliga sak.


DEt hände mycket nu och jag lovar att ge er ett långt inlägg till helgen, med allt vad som händer och sker!


Tills dess ger jag er många varma tankar!

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards