Alla inlägg under februari 2010

Av Linda Berggrensson - 18 februari 2010 22:53

Just nu känns det bra, men för en stund sen kanske tungt. Livet tar sina vändor och man får försöka hänga med.

I dag har jag gjort något svårt men ack vad skönt det känns nu...


Tårarna bränner bakom ögonlocken och jag vet faktiskt inte om det är av glädje eller sorg, lättnad eller tomhet...


Det jag vet är att jag älskar livet och det vill jag ta vara på!


Dröm sött alla världens underbarar varelser

Av Linda Berggrensson - 14 februari 2010 21:19

...kärlek, lycka, ärlighet, sorg, ilska, skojigheter, nya upplevelser, rädsla, sommar, resor,förlåtelse, trötthet, vinter, tråkigheter, glädje, värme, innerlighet, svek, förståelse, höst, frustration, pirr, salighet, vår, nyförälskelse, trygghet...


Älskar Dig!

Av Linda Berggrensson - 9 februari 2010 21:59

och jag älskar det!


Men visst det skulle inte vara dumt med några dagars lugn...


Till helgen har jag och mannen varit gifta i 11 år, inget planerat men en ensamstund hade inte varit fel. Vi får väl se om det kan bli något med detta, hoppas!


Sov sött


Av Linda Berggrensson - 7 februari 2010 11:53

Helgen som snart passerat har varit full av kärlek och värme, både i glädje och i sorg.

Fredagen började med sång som väckarklocka... Jag fyllde år! Därefter följde ett vädligt intressant möte, jag håller alla tummar jag kan för att detta går vägen...


Efter mötet njöt jag av en härlig fika och ett bra samtal innan jag for tillbaka till mitt arbete, som alltid är ett stort glädje! En kortis med kollegor och en liten reflektionsstund med min student inna jag och mannen körde till Trelleborg. Begravning, med sorg, frustration och kärlek. Jag sjöng och mannen spelade, musik berör oss på olika sätt i olika sammanghang och det kändes bra att få leverera varmam toner i denna stund.


Vi tog farväl och bilen styrde mot Malmö. Inhandling av de sista sakerna för kvällens festligheter. Två minuter i sex kom jag innan för dörren och möte min första gäst. NU skulle det firas födelsedag. Underbar familj och underbara vänner kom för att gratta mig och jag är så glad att jag finns i deras omgivning. Ni är alla speciella på olika vis!


Innan jag gick och la mig hann jag med en titt på facebook och som om jag inte redan  känt mig omgiven av underbara människor fick jag nu uppleva värmen och kärleken från nära 200 till som grattade via detta underbara kommunikationsmedel, facebook!


Jag somnade med ett stort leende i mitt hjärta denna natt!


Tack alla!

Av Linda Berggrensson - 2 februari 2010 19:23

Tänker på dig!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards