Alla inlägg under oktober 2008

Av Linda Berggrensson - 31 oktober 2008 16:06

Ja som jag skrev innan känner jag min inte helt kry. Men hänger inte med huvudet för det, dagen har nämligen varit så skön.

Barnen, Danne och jag började med att kärna ur vår pumpa som stått utanför huset ett tag. Vi skulle göra den till en halloween ljuslykta. Danne fick skära ut ögon, näsa och mun. vi testade att tända den inne på toaletten och den blev verkligen fin. Jag kom på att vi kunde rosta pumpakärnorna, har aldrig smakat men skulle gärna vilja. Just nu ligger de och rostas i ugnen, spännande. När pumpan var klar fick familjen Berggrensson fnatt...jag började sy spökhuvor till våra krukor utan för huset. Barnen klädde en stor mjukis "flintagubbe" i läskiga kläder och hängde vi upp i vår basketkor. Mannen gömde en cd spelare som spelar spökmusik... Vi har många nyfikna blickar utanför huset kan jag säga. KUL!

Får se om vi kan ordna några bilder när mörkret kommit.


I övrigt har jag sytt en, om jag får säga det själv, jättefin rullgardin till mitt jobb. Är så nöjd. Om en stund ska vi till ett par av våra vänner och äta mat och umgås. Trots en förlorad Smålandsvisit verkar denna dag bli riktigt bra.


kram


Av Linda Berggrensson - 31 oktober 2008 11:29

I dag hade jag tagit en semesterdag för att vi skulle åka till min pappa som bor utanfär Värnamo. Tyvärr blev det inte så. Redan i går kände jag mig lite snuvig och det killade i halsen. I natt har detta tagit fart och nu känner jag mig dassig. Resan till pappa får vänta två veckor till. Däremot blev det en hemma dag med en underbar man och tre lite bråkiga söner, de har ju umgåtts dygnet runt i snart en hel vecka... men att vara med sin familj slår ändå allt annat!


Hej på en stund

 

Av Linda Berggrensson - 30 oktober 2008 21:17

Biljetter finns att köpa hos julius biljettservice!

Av Linda Berggrensson - 29 oktober 2008 21:51

likt en berg och dalbana. Några av mina vänner har det skakigt i sina liv just nu. Många tankar går till dem och jag hoppas att deras liv ska ordna upp sig till det bästa med tiden.


Mitt liv är hektiskt men lyckligt och det är jag tacksam för!

Kramar till er alla

Av Linda Berggrensson - 26 oktober 2008 20:42

Så skönt! Jag orkar inte skriva många rader just nu, men jag är hemma och nöjd med helgen i Bremen. Huset välstädat och en blomma från man och barn...välkommen hem. Inte illa eller hur?!


Hoppas på att ge er en lite berättelse om mitt äventyr i morgon.

Kramar

Av Linda Berggrensson - 25 oktober 2008 09:53

Godmorgon! Efter en gigantisk frukost ska vi nu ut på en liten shoppingrunda...

Av Linda Berggrensson - 24 oktober 2008 18:34

Framme i Hiltons säng...

Av Linda Berggrensson - 24 oktober 2008 18:33

99 mms lindaBerggrensson

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards