Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Linda Berggrensson - 3 januari 2008 14:55

Vet inte om våra öden är förutsbestämda eller om det är så att vi själva står för alla val och vägar vi tycks ta i livet. Tänk om man ändå visste!

Just nu känner jag att jag behöver få ett tecken från "någonstans" för att kunna ta beslut i vissa funderingar som finns. Hmm, undrar om det kommer något?


Väntar, väntar och väntar...

Av Linda Berggrensson - 3 januari 2008 11:44

Ja, då har det nya året börjat rota sig. Jag är uppe på benen och mer vaken än i början på året :-) Vet inte vad som drabbat mig, men har definitivt inte mått bra. Nu känner jag dock att jag sakta börjar komma tillbaka till verkligheten.

Nyårsafton var underbar med familjen, ett trevligt sällskap, god mat, roligt musikquis och vackra raketer. Ett gott slut på ett tufft år, 2007. 


I min senaste omröstning har javisst för nyårslöfte slagit både absolut inte och kanske med stora marginaler.  Jag har såklart avgett ett löfte och det ska bli så spännande att se hur det kommer att gå, avslöjar inget...inte än i alla fall!


Idag är det den 3 januari och min svärmor fyller år, Grattis! Min lillprins har namnsdag och mellanprinsen dopdag, Grattis, Grattis! Detta är minsann en dag att fira, får se vad vi kan hitta på.


De senaste dagarna har det inte varit så mycket att skriva om, har legat dålig och varit hemma från jobb. Trist!

Vet inte hur jag ska göra med morgondagen ännu. var ute en sväng i gårkväll, mellansonen spelade match, Skånecupen. Det var dock en pärs som gjorde att min kropp strejkar en del även idag. Hatar att må så här!


Nu ska jag krypa ner under täcket igen med en ny superspännande bok. Kommer kanske tillbaka senare!

Kram 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards