Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

nu är det så igen...

Av Linda Berggrensson - 29 juli 2009 23:06

att det händer lite mycket saker på samma gång.

Jag är glad att jag har semester, samtidigt stressad över att jag inte hinner ta det så lugnt som jag skulle vilja...

Tack o lov är det kuliga saker som händer och då går ju allt lite lättare!


I går fick jag två handskriva kuvert med posten, alltid lika kul :-)

Det ena var ett vackert tackkort från min fina vän och hennes bror för att vi  deltog i begravningsgudjänsten av deras Far. Förstår fortfarande inte att detta har hänt, även om det gått snart två månader. Två kämpar till barn är det och jag önskar de all styrka jag kan för att de ska orka se framåt.


Det andra kuvertet innehöll, tro det eller ej en inbjudan till bröllop , min glädje var total när jag läste detta. Har nämligen varit med från början i denna kärlekshistoria och det är lite speciellt!

Underbart!


Detta blir det fjärde bröllopet i år som jag är bjuden gäst till, häftigt. Nära vänner eller anhöriga är de allihop med, inte illa. Älskar fest, älskar kärlek älsakr överraskningar och få göra mig fin...

Det är det sista som under året varit det ständiga problemet.

Vad ska jag ha på mig?

Kroppen jag bär omkring på för tillfället är inte den jag känner mig mest bekväm eller hemma i, men det är inget att göra åt nu.

Hoppas på några inbjudningar nästa år också för då J..lar ska jag se ut som jag VILL se ut!


Nu är det tid för lite förberedelser inför allsången på fredag, den sista, så jag hoppas ni kommer och stämmer in i allsången...


Sov sött!

 
 
jossan

jossan

29 juli 2009 23:33

vad är det för allsång?

http://metrobloggen.se/gymjossan

 
Ingen bild

Linda

30 juli 2009 00:02

Malmö sommarscen bjuder på allsång i Pildamarna. Där jag sjunger tillsammans med Svärfar, Malin, ett gäng musiker och veckans gästartist ochs å den publiken såklart! 3.e och sista fredagen nu, på söndag finns vi på en pråm i västra hamnen :-)

Allsång verkar vara ett hett ämne runt om i detta vackra land...

Ha det fint

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Berggrensson - 26 maj 2011 20:40

I morgon åker jag, min mamma och min mormor på minisemester. Tre galna brudar tillsammans med en stilig herre som erbjuder komfort :-) Väl framme väntar Karlskrona Stadshotell och vankas bröllopsyra!   Sist jag var ute och reste med min underbara...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 21:54

Ja, sen en tid tillbaka har vi nämligen fått tillökning i familjen...   Nej det är ingen katt och ingen hund och heller ingen gosig lillebror eller lillasyster...       Vi har fått en tonårstjej... Johns flickvän har flyttat in för ett ...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 12:35

att det skulle vara möjligt att bi så dålig av tandvärk  Men nu vet jag att det visst är det. Att leva på värktabletter dygnet runt i en dryg vecka och ändå ha ganska ont är ett av bevisen, dålig sömn, trötthet, huvudvärk, orkeslöshet är några andr...

Av Linda Berggrensson - 12 maj 2011 20:33


    Aj, det gör ont...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards