Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Linda Berggrensson - 27 oktober 2009 20:25

Så ser jag på livet som jag fått i gåva!


Varje dag försöker jag samla och ödsla min energi på det som ger mitt liv en mening. Min familj, mina nära och kära, mitt arbete och den tid som eventuellt blir över, min tid. Utmaningar man möter kan skrämma, men är också det som ger oss lust och motivation att gå vidare. I mitt arbete sker just nu en del utmaningar, idag har jag kommit ett steg närmre en av dem och med facit i hand känns det bra.

Min tro är att vi själv kan påverka våra utmaningars resultat genom att förhålla oss till dem. Min inställning leder mig.


Oj, vad djupt det blev. Vad jag egentligen vill säga är att jag känner mig glad och tror att min inställning hjälpt mig.


Förutom utmaningarna på jobb har jag utmanat mig själv i en helt annan sak...

På söndag ska jag sjunga på en ljusmässa för anhöriga till människor som lämnat jordelivet.

Utmaning:

Jag ska kompa mig själv på gitarr till en av låtarna...och jag har ju inte spelat gitarr speciellt länge,men som sagt utmaning = motivation.

Håll en tumme!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards