Alla inlägg den 1 november 2009

Av Linda Berggrensson - 1 november 2009 21:54

så ska man alldeles strax lämna ännu en underbar helg bakom sig, en lång sådan. Tog semester i fredags, mysigt att få en extra dag med mina "små" prinsar. Dagen gick åt till små fix och "bara va mys", på kvällen blev vi bjudna på god mat och trevligt sällskap hos våra fina vänner A och S.


Lördag: Var en snabb sväng på jobb och försökte ställa iordning lite inför nystart i morgon... Danne åkte i väg ganska tidigt, själv var jag ute på en tända ljus runda... nära och kära som inte finns längre fick en kvist krysantemum och ett ljus, vackert var det med alla ljus som lyste upp i mörkret. På kvällen blev det god mat och provsmak på årets glögg, inte dum alls.


I dag har jag övat lite musikuppgifter tillsammans med G och sen var det sång i Hylliekyrka, vacker mässa och jag är väldans nöjd med min sånginsatsGlad. Nu sitter jag är och ska uppdatera min kommande vecka för mig själv, ganska fullspäckad...den med.


Måndag: Föreläsning Orkanen (hade jag kunnat klona mig skulle jag även gått på lmkf´s styrelsemöte)

Tisdag: Musik i förskolan kurs på Orkanen

Onsdag: The Lilies övning (återigen, hade jag kunnat klona mig hade jag även gått på föräldramöte på Eff)

Torsdag: Föreläsning Bergaskolan

Fredag: Härliga gäster på middag


Förutom detta jobbar jag då heltid, läser musik i förskolan 15 p på halvfart och en dokumentationskurs genom mitt arbete...litteraturläsning, gitarrliroch andra musikaliska uppgifter. Glömde kanske att förmedla att jag är trebarnsmamma till tre skolpojkar, läxor, fritidsaktiviteter, konflikter osv... Tur man har en andra hälft att stödja sig emot då och då liksom en förstående och tålmodig omgivning.


Sov sött!

Kram


Av Linda Berggrensson - 1 november 2009 11:43

Kl 18.00 sjunger jag i Hylliekyrka!

Kom, dela stunden, tänd ett ljus och bara va...


Kramar Linda

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards