Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Linda Berggrensson - 8 augusti 2009 22:53

Det ser ut som att en av mina drömmar skall gå i uppfyllelse under hösten. En tripp till huvudstaden för att se och höra ...

Av Linda Berggrensson - 8 augusti 2009 11:11

Min hemska förkylning lämnar inte mig i fred, hostar nätterna igenom och på dagtid svider halsen när jag sväljer. Huvudvärk och feberkänsla i kroppen likaså. Hur kul är detta mitt i sommaren? Inte alls...


I går försökte jag dock njuta av min ledighet. Åkte till Bakken med tre söner, en mamma, en bror och hans amerikanska familj och deras mormor. En härlig dag som fick ta sin lilla tid i lugn och ro. Efter tåg-båt-tåg var jag matt och snurri. Det blev endast en safaritur med lille J för min del, resten av karusellåkandet stod övrigt sällskap för, förutom mamma vill säga.


Dessa amerikanska små godingar använde de få svenska ord de kan och i går var det mycket vaffå, då, då... och på måndag åker vi alla till vaffå, då, då  och Astrid Lindgrens värld. Tror det kommer bli ett magiskt äventyd för dem...


Kram till er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards