Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Linda Berggrensson - 28 januari 2010 21:54

 



en sån här snygging väcker mig nästa fredag,

eller att den möjligtvis möter mig i dörren

då jag kommer hem från jobb denna dag,

för då är det min födelsedag!


I wish!

Av Linda Berggrensson - 28 januari 2010 19:46

för min finfina kollega I´s skull...

  Jag tror man får vad man förtjänar



Grattis !

Av Linda Berggrensson - 28 januari 2010 19:39


Hittade en liten lista hos Lena, den lånade jag…


Lista för 2009
Årets aldrig gjort förut: Arbetat som Bitr. rektor
Årets lärdom: Gitarrspel
Årets framgång: The Lilies (Den kör jag startat)
Årets slöseri: Träningskortet (även om det började väldigt bra)
Årets glädje: Besök av Usa-släkten (efterlängtad storebror)
Årets saknad: Motion
Årets krångel: Min laptop
Årets flopp: Vår tanke om ett nytt kök
Årets tv-program: Boom Shakalack
Årets sedda kändis: Joel, dagligen…
Årets människa/människor: Min stora familj
Årets ej gjorda: Bjudit min gamla arbetsplats på avslutningsfika, fy mig!
Årets motion: Indoorwalking, underbar träningsform
Årets inköp: Stockholmsresan med mannen
Årets smakupplevelse: Min ljuvliga fisksoppa (förrätt på Nyår)
Årets film: Min och Gunillas film:  

Hur kan det låta när det känns - hur kan det kännas när det låter?
Årets födelsedag:
Vår tioåriga bröllopsdag
Årets jul firandes med: Mannens övriga familj
Årets nyårsafton firades med: Några av våra ”näraste kära”


Förväntningar på 2010: Att jag om ett år ska se tillbaka på ett år som inneburit  glädje, lycka, kärlek och utveckling…


Av Linda Berggrensson - 28 januari 2010 16:10

  I dag känner jag mig så här...



och det känns bra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards