Alla inlägg den 16 december 2007

Av Linda Berggrensson - 16 december 2007 15:47

I går var jag och familjen på tivolis julmarknad, något vi verkligen sett fram emot, men ack sån besvikelse.


I bland tror jag nog att jag och min lilla familj är lite speciell och så var det nog när jag tänkte på hur mysigt det skulle bli att åka på julmarknad. Framför mig såg jag hur vi strosade omkring och mös ihop, tittade på julens alla dekorationer och tillbehör, drack glögg och åkte karueseller. Detta var bara i min fantasi. Det fullkomligt kryllade av folk, låånga köer till allt. Droppen var nog när jag var så kissnödig att jag höll på och göra på mig. Sprang från toa till toa när jag sist insåg att det var kö vart jag än vände mig. Det var bara att ställa sig i kön och hoppas på att man inte skulle göra bort sig. Efter ett par timmar fick vi inse att vi inte var så speciella så att vi skulle ha tivoli för oss själv, tyvärr. Vi bestämde oss för att åka hem igen. Hemma tändes det ljus och en päronkonjak att värma sig med, serverades av maken.

Kvällen blev trots allt super mysig, vi var ju tillsammans alla fem i alla fall! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards