Alla inlägg den 21 december 2007

Av Linda Berggrensson - 21 december 2007 22:32

Julefrid...hos mig infinner den sig då den årligen återkommande julkonserten, i Hököpinge kyrka, är över.


Ikväll var det dax, tillsammans med M, B och musikerna lyckades vi förmedla julkänsla genom vackra toner och arrangemang kring julens budskap och eftertanke. Efter konserten kom, en för mig okänd man och tog mig i hand, med tårar i ögonen tackade han för en underbar stund. En liten sekund funderade jag på varför han såg så ledsen ut, men i nästa andetag tänkte jag att det kanske var så att vi gett honom en upplevelse som betydde något för honom. Detta är en är ära.

För mig skapar denna fina konsert en sinnesstämning som påminner om värme, kärlek och ljus, tre ord som tillsammans står för vad julen betyder för mig.


Nu är det några dagars ledighet som hägrar och det ska bli så skönt. Jag skulle vilja stänga ute alla måsten och bara njuta av att få vara med de jag älskar mest på jorden, min familj!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards