Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Ändrade planer...

Av Linda Berggrensson - 12 november 2009 10:27

När jag pratade med min goa kollega I, i går, tog jag beslutet om att komma tillbaka till arbete i dag efter att ha varit hemma mån-ons. De tre dagarna har varit lugna och jag har inte kommit lång ifrån soffkanten. Men tyckte nog att det började kännas bättre. När också mannen insjuknat. var någon av oss tvungen till att försöka stå på benen för barnens skull.

Rastlös som jag är tog jag den rollen...


Eftersom jag bestämt mig för att jag skulle gå till arbetet idag, tänkte jag att det kunde vara bra att testa på att ta steget utanför hemmet. Körövning  i går kväll hemma hos M, eftersommin familj var sjuk. Jättemysigt, men jag var ganska matt redan innan jag kommit fram. Kvällens övning fick mig att tänka om. Jag borde nog stanna hemma veckan ut och bli frisk på riktigt, denna gången. Men kunde jag göra så mot mina kollegor? Till slut fick jag ta ett beslut.


Så nu sitter jag då här. Efter att ha hostat och jämrat mig halva natten är jag nöjd med mitt beslut, att stanna hemma,även om det var svårt.


Höstkramar

 
 
AF

AF

12 november 2009 10:48

krya på dig!

http://actingfoolish.blogspot.com

 
Sanne Linnéa

Sanne Linnéa

15 november 2009 12:24

Härlig omröstning du har på sidan här!
Är det någonting jag är stolt över så är det mitt underbara stjärntecken! :)

http://www.sannelinnea.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Berggrensson - 26 maj 2011 20:40

I morgon åker jag, min mamma och min mormor på minisemester. Tre galna brudar tillsammans med en stilig herre som erbjuder komfort :-) Väl framme väntar Karlskrona Stadshotell och vankas bröllopsyra!   Sist jag var ute och reste med min underbara...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 21:54

Ja, sen en tid tillbaka har vi nämligen fått tillökning i familjen...   Nej det är ingen katt och ingen hund och heller ingen gosig lillebror eller lillasyster...       Vi har fått en tonårstjej... Johns flickvän har flyttat in för ett ...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 12:35

att det skulle vara möjligt att bi så dålig av tandvärk  Men nu vet jag att det visst är det. Att leva på värktabletter dygnet runt i en dryg vecka och ändå ha ganska ont är ett av bevisen, dålig sömn, trötthet, huvudvärk, orkeslöshet är några andr...

Av Linda Berggrensson - 12 maj 2011 20:33


    Aj, det gör ont...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards