Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Linda Berggrensson - 8 mars 2009 21:22

I morgon börjar ännu en arbetsvecka, något som jag ser framemot. Det är så skönt att känna motivation i sitt arbete. För mig är det en vardag men jag vet att det inte är så för alla. Jag är i alla fall oerhört tacksam över min situation och jag njuter av varje stund.


Idag har jag gått en lång promenad alldeles ensam och det var skönt. Man kan lämna tankarna hemma om man vill eller så låter man de flöda fritt i skallen samtidigt som man insuper luft och vårliv. På eftermiddagen slumrade jag till en stund på soffan innan jag var bjuden på middag hos en fin vän, M. När vi ätit och pratat om livet var det dax för Gospelmässa. Både jag och M har slutat i kören, men kände för att gå dit och lyssna. Det är alltid kul att sitta som åhörare...vissa positiva överraskningar och vissa lite mindre positiva. Som det brukar vara. Det bästa med det hela var att få träffa många fina människor som var där. Det är en härlig stämning där musiken fyller en med glädje och värme. Stod kvar en stund efteråt och pratade med fina J. Ja som sagt det var en mysig stund.


Sitter här och känner mig nöjd med att få lägga en toppenskön helg bakom mig. Tack ni som var med.


Nu ska jag slumra in i bädden så fin

Av Linda Berggrensson - 8 mars 2009 13:33

Grattis alla vackra varelser!


Tack Mamma, Mormor och Svärmor för att ni varit mina starka förebilder och för att ni gett mig goda råd och trott på mig i mina val gemom livet!

Tack svägerskor och kusiner för allt ni gjort för och med mig genom åren!

Tack alla vänninor för att ni alltid finns där när det behövs!

Tack alla som finns runt omkring mig på olika sätt, tack för att ni, just, finns där jag är!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards