Direktlänk till inlägg 29 december 2007

Lista...

Av Linda Berggrensson - 29 december 2007 16:31

1.När gick du upp idag?
Först av alla 9.07

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor, diskret men vackert


3. Senaste filmen du såg på bio
Råttatouille med barnen ... längtar efter en vuxen bio


4. Favorit-TV- program?

Prison Break, många stiliga skådespelare

5. Vad åt du till frukost?
Grovsmörgås med ost och gurka på

6. Vad är ditt andranamn?
Ann och Erika

7. Din favoritmat?
Hm, svårt gillar det mesta, men en lagom stekt oxfilé och en god sallad till känns fint just nu

8. Vilken mat gillar du inte?
Nästan lika svårt här, men lever och bruna bönor går bara inte ner


9. Favoritchips?
helt vanliga potatischips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Oj, svårt. Lyssnar en del på Sonja Aldéns album just nu, vackra texter.

11. Vilken bil kör du?
En silvermetallic Mazda 6 sport kombi


12. Favoritmacka?
En grov skiva med chevréost och fikonmarmelad, jammi!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Allt för egocentriska individer

14. Vilka är dina favoritkläder?
Ett par riktigt snygga jeans

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Till ett lugnt och skönt ställe där jag kunde njuta av naturen

16. Favoritklädmärke?
Märke eller inte, spelar mig faktiskt ingen roll. Bara det sitter snyggt så är jag nöjd.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Dit där mina närmsta finns

18. Favorittid på dagen?
Olika från dag till dag

19. Var är du född?
Lund

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Friidrott eller sönernas fotbollsmatcher

21. Coca Cola eller Pepsi?
Är för det mesta ingen läsk drickare, men då och då kan det vara gott med en Coca cola

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Har alltid varit en typisk morgonmänniska men på senare tid har jag lyckats sova länge och därför vara uppe sent på kvällarna

24. Pedikyr eller manikyr?
Har inte gjort något av det, men fick pedikyr i julklapp så vi får väl se efter det

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Börjar nytt arbete om några veckor

26. Vad ville du bli när du var liten?
Fröken

27. Bästa barndomsminnet?
Oj, svårt att komma på så här. Det får bli en julafton hos mormor

28. Varit i Afrika ?
Nej, vågar inte för alla vilda djur :-S

29. Någonsin rullat in någon i toapapper?
Ja, faktiskt på en möhippa. Man skulle designa en brudklänning direkt på en tjej i sitt lag med hjälp av toapapper. Sedan skulle den blivande bruden välja ut den klänning hon tyckte var finast.

30. Varit med om en bilolycka?
ja, men ingen allvarligare incident

31. Favoritdag i veckan?
Fredag som inleder helgen. Då är alla på jobb glada och sen har man tid för de man tycker sina nära och kära förhoppningsvis.

32. Favoritrestaurant?
Kin Long för den goda korianderrätten och St. Markus vinkällare för den mysiga miljön och goda buffén.

33. Favoritblommor?
Vita liljor av olika slag

34. Favorit-snabbmatsrestaurang

Inget jag är så förtjust i


35. Äger du en cykel?
Nej, inte just nu. Någon ansåg sig behöva den mer än mig, GRR!

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen

37. Läggdags?
Strax innan midnatt tror jag

38. Vad lyssnar du till just nu?
Barnens tjafs

39. Favorit färg?

På kläder svart, på fondvägg roströd, på blommor vit.

40. Hur många tatueringar har du?
En eller tre, beror på hur man räknar. Har mina tre barns namn, men de sitter tillsammans på benet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Berggrensson - 26 maj 2011 20:40

I morgon åker jag, min mamma och min mormor på minisemester. Tre galna brudar tillsammans med en stilig herre som erbjuder komfort :-) Väl framme väntar Karlskrona Stadshotell och vankas bröllopsyra!   Sist jag var ute och reste med min underbara...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 21:54

Ja, sen en tid tillbaka har vi nämligen fått tillökning i familjen...   Nej det är ingen katt och ingen hund och heller ingen gosig lillebror eller lillasyster...       Vi har fått en tonårstjej... Johns flickvän har flyttat in för ett ...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 12:35

att det skulle vara möjligt att bi så dålig av tandvärk  Men nu vet jag att det visst är det. Att leva på värktabletter dygnet runt i en dryg vecka och ändå ha ganska ont är ett av bevisen, dålig sömn, trötthet, huvudvärk, orkeslöshet är några andr...

Av Linda Berggrensson - 12 maj 2011 20:33


    Aj, det gör ont...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards