Alla inlägg under januari 2008

Av Linda Berggrensson - 13 januari 2008 09:36

Då var det söndag igen...helgen har som vanligt susat förbi, men den har varit härlig. Det är så skönt när man känner sig nöjd med helgen tycker jag. Det blir liksom lättare att ta till sig veckan som står på tur. Denna veckan kommer vara lite speciell. Slutar nämligen på mitt nuvarande jobb för att nästa måndag påbörja ett annat. Visst ska det bli super kul med detta nya men vissa personer kommer att saknas på det gamla stället och så är väl livet. J som står mig närmst följer dock mig. Ja, kanske inte helt och hållet men vi kommer att vara knutna till samma förskola iaf och det känns skönt. Nej nu ska jag lägga mig i ett varmt bad. Återkommer senare...



Av Linda Berggrensson - 12 januari 2008 10:04

så välkommen du är!

Solen skiner faktiskt en aning ida vilket passar ypperligt då jag om en stund ska ut och promenera i skogen. 

Av Linda Berggrensson - 11 januari 2008 22:17

Denna söta kärleksförklaring fick jag av min söta mellan J...gissa om han fick mammas hjärta att smälta?

En liten bild på skaparen själv, gullig eller hur!


Av Linda Berggrensson - 8 januari 2008 21:23

Ja, nu har jag en hemlis...spännande va?

Men vet du vad? Jo, hemlisar ska man hålla för sig själv :-)


Sov gott! 

Av Linda Berggrensson - 7 januari 2008 18:22

Gissa om jag blev lycklig när jag insåg att jag tittat fel på schemat och i stället för att, som jag trodde, sluta 15.30  visade det sig att jag stängde...17.30, kul! Inte nog med att jag kom en halvtimme tidigare till jobb idag alltså, utan jag skulle dessutom lägga till två timmar...inte så farligt kanske. Men det blev en ganska lång dag. Det var trots allt skönt att vara tillbaka på jobb. Har saknat J och våra kloka konversationer. Nu är det inte många dagar kvar på detta ställe innan jag börjar mina äventyr på nästa...spännande!


Ha en härlig måndag! 

Av Linda Berggrensson - 6 januari 2008 11:15

...och snart dax för verklighet igen. Killarna börjar i skolan och jag ska tillbaks till jobb. Idag känns detta ju lite drygt men om några dagar är man åter inne i vardagen. Det är nog det bästa trots allt.

Nu väntar lite fotbollsträning, sen ska vi nog bara ta det lugnt och hålla söndag...VILA! Mår bättre än förra veckan men känner mig fortfarande ur balans, vet inte vad sjutton som händer mer än att detta är så påfrestande. Min önskan är att orka, vilja och klara av att göra sådant som jag gjorde innan, utan att ens fundera kring det. Men det är tyvärr ett minne blott, nästan för det mesta. Vissa dagar är fakstiskt hur bra som helst, men just som jag sa, vissa dagar. Får se vad det blir för dag ida...


Kramar till er 



Av Linda Berggrensson - 5 januari 2008 17:40

Jag hinner nog med en snabbis nu innan gästerna väller in... Nej, så farligt är det faktiskt inte.

I går kom våra kära vänner hem från sin kryssning på Nilen, så de plus A´s mamma och son kommer på middag, köttfärslimpa, potatis och brunsås. Det kan väl smaka när man varit borta några veckor!

Mellanpojkens kompis stannar över natten isregnet gör det svårt att ge sig ut i bil ( iaf om man är rädd om sig) så det var bäst med övernattning.


Alltså blir vi några fler runt bordet idag än vanligt. Men det är rätt mysigt!


Hoppas ni får en härlig lördag!

Kramar 

Av Linda Berggrensson - 4 januari 2008 19:09

Var hos sjukgymnasten ida, det var rätt tufft. Men oj vad jag gillar henne, hon är min guru just nu! Förutom att det finns en person som jag inbillar mig förstår allt jag säger och gör, finns såklart andra människor som får mig att må bra och känna mig glad. Inte minst mina goa pågar. Här kommer lite bilder av mig och mina älsklingar...

Visst är de söta!!!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards