Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Linda Berggrensson - 19 maj 2008 21:34

Det känns som att jag har svårt att hinna med denna blogg så mycket som jag gjorde för ett tag sedan. En trist upptäckt, verkligen!!!

Som den analytiker jag är, har jag givetvis försökt att analysera vad orsaken till detta kan vara. Då den är positiv får jag nog finna mig i situationen. Jag mår helt enkelt mycket bättre än jag gjort på länge och därför finns det mer lust till att orka leva i vardagen på riktigt.


Anledningarna till mitt uppsving är många. Först och främst är det en kemisk reaktion. Sedan är det helt klart det som är viktigast för mig och mitt välbefinnande, MIN FAMILJ. Förutom detta är jag oerhört tacksam över de vänner, bekanta och kollegor som finns runt omkring mig. Ni alla får mig att se ljuset i min tillvaro. Tack!


I går hade min kör en alldeles underbar vårkonsert. Fulla av glädje och energi gav vi den fullsatta kyrkan en upplevelse att minnas länge framöver och jag själv är så glad att jag gett denna kör en chans till. Ni är härliga!


Nu är det snart dax för min skönhetssömn!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards