Direktlänk till inlägg 18 april 2009

jodå...

Av Linda Berggrensson - 18 april 2009 22:51


Klädsel
Vad har du på dig idag: Myskläder.
Vad använder du just nu för skor: Inga just nu, är ju inomhus och passar på att lufta mina fötter.
Favoritfärg på kläder: Svart är en bra grund för att kunna matcha med något skoj i ex. grönt eller rött.


Senaste person som
Sov i din säng:
Min man
Du pratade med: Barnen  
Du delade en drink med: Någon av de som var med på Öland
Du gick på bio med: Mamma och barnen
Du gick på stan med: Mannen
Skällde på dig: Stora J, tror jag



Senaste
Låt du hörde:
Prins Noel, ska sjunga den på dop i morgon
Film du såg: Vet inte tittar inte ofta på film
Mat du åt: Fläskfilé och potatisgratäng
Kram: Mamma
Puss: Mannen
Fest: 80 års fest idag
Känslan: Trött
Ilska:Oj, sällan jag var ilsken men lite upprörd över Perrelli i tv-rutan J

Resa: Öland
Glädje: Precis

Dröm: Minns inte
Boken du läste: Medmänniskor av Einhorn
Personen du träffade: Mina barn
Personen du pratade i telefon med: Joel
Personen du fick sms av: Stefan
Gången du åt en 7-eleven korv: Tror jag aldrig jag gjort
Gången du var utomhus: När jag gick hem från festen
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I onsdags
Saken du köpte:
Gott till i går



Om dig
Namn: Linda
Ålder: 33
Smeknamn: Lindi, Lilla

Syskon: Två bröder
Sysselsättning: Vikarierar som Bitr. rektor

Bra egenskaper: Positiv, omtänksam och ambitiös
Dåliga egenskaper: Lite svårt att inte bli över ambitiös
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg:Blå
Skostorlek: 39


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Berggrensson - 26 maj 2011 20:40

I morgon åker jag, min mamma och min mormor på minisemester. Tre galna brudar tillsammans med en stilig herre som erbjuder komfort :-) Väl framme väntar Karlskrona Stadshotell och vankas bröllopsyra!   Sist jag var ute och reste med min underbara...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 21:54

Ja, sen en tid tillbaka har vi nämligen fått tillökning i familjen...   Nej det är ingen katt och ingen hund och heller ingen gosig lillebror eller lillasyster...       Vi har fått en tonårstjej... Johns flickvän har flyttat in för ett ...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 12:35

att det skulle vara möjligt att bi så dålig av tandvärk  Men nu vet jag att det visst är det. Att leva på värktabletter dygnet runt i en dryg vecka och ändå ha ganska ont är ett av bevisen, dålig sömn, trötthet, huvudvärk, orkeslöshet är några andr...

Av Linda Berggrensson - 12 maj 2011 20:33


    Aj, det gör ont...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards