Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Linda Berggrensson - 10 juni 2009 16:36

och lite bilder på vårt hotell, som för övrigt är helt underbart!


Vi sov över frukosten idag och fick köpa frulle med oss ner på stranden, kallt kaffe i tetra och croissanter, mmm. 


Eftersom jag blivit lite väl röd stannade större delen av mig under parasollet idag. Inspirerad av min bok kändes det ok att njuta av solen på detta vis. Man skulle dock kunna tro att jag har svårt att koppla av om man tittar på valet av bok, "jobb-litteratur", men nej. Är helt övertygad om att denna bok ska läsas då man är mottaglig för tankeverksamhet och det är jagnu när hjärnan får vila från så mycket annat.


Till lunch blev det en ruccola/ricotta sallad med bacon för min del. Snopet värre för Jeanette som hade beställt räkor i vitlökssås och får in zuccini i vitlökssås, i menyn var rätten felöversatt, men vad gjorde det när vi satt  på den härliga restaurangen precis vid stranden.


Nu sittrr jag och ska låta massageoljanoch linementet på ryggen gå in i huden. Har unnat mig en halvtimmes massage och det var nice.


Om en studn bär det av till Blomstergatan och där ska det hejas på Sverige som ska vinna över Malta. 2-0 till Sverige!


Må gott alla, sol till er !

Av Linda Berggrensson - 10 juni 2009 13:58

från den heta solen, toabesök och en snabbis här!


Idag får jag skyla mig lite, har småröda axlar och smalben, inte snyggt och inte skönt...


Kram från röde-Linda

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards