Alla inlägg under december 2007

Av Linda Berggrensson - 3 december 2007 19:31

Ja, i alla fall om man får ha en så bra dag som jag haft idag.

Vaknade utan att en klocka berättade att jag skulle gå upp (även om klockan inte var mer än 07.00 när jag lämnade sängen). Fick äta frukost med min familj en tidig morgon med levande ljus på bordet. Övade luciasånger med ett 60-tal barn i 6-8 års åldern, vackert och sött. Har njutit av en hel timmes massage och sen med en lunch på stan med maken. En liten sväng på Toy´s r us, kolla på lite klappar, snart är det ju jul . Träffade Åsa (min underbara sjukgymnast), idag stod meditation på programmet. En spännande upplevelse. Att stänga allt ljud och alla tankar ute och fokusera på sitt inre utifrån en skruv i golvlisten framför sig. Ingen helt lätt uppgift, men som sagt spännande. En snabb sväng på Miobilia, hittade ett par urmysiga strumpor men insåg att det borde vänta med att få flytta hem till min strumplåda. En god bulgurrisotto och nybakade cornflakeskakor. Levande ljus och massa julmys i hela huset.


Vad säger ni låter det inte som en härlig måndag?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards