Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Linda Berggrensson - 8 juni 2008 18:56

Min penicillinkur står nog för den fysiska tröttheten medan min äldste sons vredesutbrott står för den andra. Hans humör är upp och ner konstant, vilket är oerhört jobbigt. Ibland orkar jag helt enkelt inte bemöta detta på ett bra och vuxet vis. Det gör ont i mig.


Mannen står och förbereder sig för veckans äventyr...Österike och EM-match mellan Sverige-Grekland. Häftigt! Han åker om någon timme...




Av Linda Berggrensson - 8 juni 2008 13:19

I dag har mina små J spelat match. När vi kom upp på plan såg jag att min kusin och hennes familj var där. Förstod att mina pojkar skulle möta hennes son. Oj, oj ett derby mellan nästkusinerna.


Det var så härligt att träffa dem. Även om vi är släkt och säkert skulle kunna ha mycket trevlig tillsammans, så ses vi inte annat än rent oplanerat och då slumpen faller sig så. Nå väl kul var det!


Mina killar stod som det vinnande laget 5-2, gott!


Nu sitter jag inne och tittar ut på den vackra solen. Skulle velat njuta av den men får ju tyvärr inte...doxyferm :-(


Hej hopp!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards