Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Linda Berggrensson - 14 juni 2008 20:48

Trots Sverigetröja, blå/gul peruk, Sverige flagga etc så gick det inte hela vägen idag. Så nära, men ändå inte...


Nu tar vi nya tag och hoppas på turen!

Av Linda Berggrensson - 14 juni 2008 12:03

Lördag morgon började med samling på fotbollsklubben 8.30, sedan tog vi färdriktning Limhamns IP. Med lite felguidning av en medpassagerare...en klok kompis till mina söner, lyckades jag förvirra ett gäng bilar i Limhamns utkant en kort sekund innan lagledaren tog komandot. Tack för det L. Efter lite samtal hem om saknade grässkor och benskydd började matchen, med alla saker på plats, kl 10. VILKEN MATCH!!! Holland, Kroatien släng er i väggen...


Eff, mina killar, vann matchen med 6-0 och LB07 hade ingen chans.


Nu startar snart uppladning inför kvällens match. Sverige - Spanien. Flk i grannskapet har förberett med flaggor och tält. Detta är verkligen en folkfest. Förr om åren har vi brukat sätta upp tält och haft knyte framför en stor tv och Sverigematcherna. I år ser livet annorlunda ut och vårt vanliga firande är annorlunda. Vet inte ännu rikigt var jag och mina småkillar (mannen ska jobba) ska se matchen. Har fått inbjudan till min lillebror och hans familj, problemet är att stora M fått vattkoppor...vi får helt enkelt se vad som sker men klart är att HÄR SKA SES FOTBOLL OCH HEJAS PÅ SVERIGE!


Ha det fint så länge!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards