Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Linda Berggrensson - 4 januari 2009 22:54
Wordle: hjärtats nyckel heter sång

Kortet är mitt, med mina ord från en dag jag minns med mycket värme, glädje och kärlek. Orden säger också mycket om mig och mina stunder.


Klicka på bilden så blir kortet större...kanske du vill skapa ditt kort med dina ord???


Tack Katta för att du visade vägen till detta roliga tidsfördriv!

Av Linda Berggrensson - 4 januari 2009 21:39

Idag har jag umgåtts med min ena soffa i stort sett hela dagen...


Att vara ledig från jobb innebär inte alltid vila och återhämtning. Jag har varit ledig sedan julafton och börjar inte jobba förrän på onsdag. Det har allstå varit många dagara att hinna med sådant som annars bara hinns med i tankarna. Många trevliga stunder och möten har varvats med storhelgernas vanliga festligheter och jag måste erkänna att jag idag är och har varit helt färdig. Hade trott att jag skulle kunna återge lite av mina dagar och upplevelser men orkar inte göra klart sammanfattningen av detta idag.


Ni som är sugna på att läsa mer om det får hålla till godo en eller två dagar till.


Nu ska jag krypa ner under täcket och fortsätta mysa med min soffa. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards