Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Linda Berggrensson - 14 januari 2009 23:25

Har just gett mannen en timmes pedikyr och massage, medan han letat efter något vackert åt mig på nätet...  Fötterna hans känns nu som bebisfötter, lena, mjuka och oförstörda.

Hur resultatet av hans letande blir får ni säkert veta någongång.


Gitte, vet du vad? Det är riktigt kul med hemlisar, speciellt då folk gissar...


Godnatt mina fina

Av Linda Berggrensson - 14 januari 2009 18:54

Idag kom det brev från Malmö Högskola...om drygt 10 dagar börjar jag en kurs,  Musik i förskolan 15 p. Jag ser verkligen fram emot att få andas Orkanens vindar igen. Det är så gott att få fyllas med ny kunskap. Med i brevet var en litteraturlista och en arbetsgång som verkar vara hur intressant och givande som helst. Två av pedagogerna känner jag till och det finns mycket positivt kring dessa båda namn. Hoppas på trevliga kursdeltagare! 


Ingen av er som läser min blogg som ska gå denna kurs väl?



Tyvärr blev det blev ingen träning idag heller, känner mig lite sämre idag och vågar helt enkelt inte anstränga mig mer än nödvändigt. Jag får nog underhålla min hemlis lite i stället...


Hej svejs i lingonskogen



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards