Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Linda Berggrensson - 12 januari 2009 21:43

Gitte, jag tror inte du vet...

är i alla fall inte med barn om du trodde det :-)


Natt i natt

Av Linda Berggrensson - 12 januari 2009 21:29

Ja, hur som helst och vad som än händer oss, är det ju en sanning som vi inte kan påverka då våra andetag fortfarande håller oss vid liv...


Idag tror jag att jag fått en ny insikt i denna sanning och det är att även om vi är två eller fler som delat, och då menar jag verkligen delat, samma tunga händelse behöver våra liv inte gå vidare i samma riktning utan händelsen kan göra att man går vidare på vars ett håll.


Jag tror att detta just hänt mig och det känns märkligt. Inte förkrossad inte

 nöjd, känslan jag har innefattar tomhet, men känns som en erfarenhet som jag inte fått för sista gången. Jag är inte själv en del av händelse,n men varit nära den och nu är det min väg som blir annorlunda, ja märkligt.


Detta är säkert ett svår förståeligt inlägg för många men jag vet själv vad jag menar och denna gång skriver jag bara fär mig själv, behöver få ut mina tankar. 


Nu till något annat men med samma rubrik:

Livet går vidare...

Jag har tagit ett nytt steg idag, steget mot ett positivt leverne. Ett träningspass som var roligt, svettigt och energigivande...


Oj, nu gör visst Johan Glans och Björn Gustafsson ett Abba medley på tv´n, underbar killar!


Hej, hej



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards