Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Linda Berggrensson - 18 januari 2009 22:39

en snorig näsa och ett bultande huvud, nej nu hoppar jag i säng och hoppas sömnen skänker mig lite ork och några friska dagar. Vill inte må så här!

Kramar och sov sött

Av Linda Berggrensson - 18 januari 2009 16:57

i mitt huvud. Förkylningen är inte bra och jag misstänker att jag fått bihålinflammation, tyvärr. Får nog ringa dr i morgon. Fick tips av söta S idag att spola mina bihåler lite då och då. Det låter mindre trevligt men om det kan hjälpa mot dessa envisa förkylningar gör jag det gärna...


Helgen har varit ganska lugn. I fredags efter jobb var jag hos mamma en sväng, vi håller på att sy ännu en klänning...ska ju snart på bröllop. På fredagkvällen var vi hemma alla fem, åt gott, tittade på Amigo och Let´s Dance (får ju ha en åsikt i saken när jag träffar M på tisdag). Efter Haglunds utslagning åkte gitarren fram i stället, vi satt och sjöng och spelade tills natten trillade över oss. En underbar fredagkväll, så mysigt när mitt hjärta är hemma. I går var jag åter hos mamma och sydde på den nya "stassen", mm... den kommer bli fin. Sen var det dax att åka hem och ta hand om barnen som hade uttökats från 3 till 6, Huset var fullt av underbara killar. På kvällen hann jag med en liten sväng till J och F, där det smiddes planer och jag fick träffa min toast-partner, det blir nog ett trevligt samarbete. Sängarna var fullastade med nattgäster...


I dag har jag mest snörvlat och försökt kurera min förkylning som inte känns så bra. Var dock en liten sväng hos Lotta och gick igenom några låtar, där tog orken nästan slut.

Nu ska jag snart hämta min äldsta son, sen blir det ett simpelt pizzeria besök för min och två av småkillarnas del. Stora och mellanälsklingen är i väg på sitt håll och tittar fotboll...


Ha en skön söndag!


Gitte- Min hemlis är nu avslöjad, för den det gällde. Får berätta i morgon. Men jag har en ny som nästan ingen vet om...ha, ha!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards