Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Linda Berggrensson - 1 februari 2009 13:34

om du läser här A.

I dag är det din födelsedag och jag hoppas du blir firad av nära och kära.

Vi ses på lördag och det ska bli förbaskat roligt!!!


kram L

Av Linda Berggrensson - 1 februari 2009 13:27

i går och vilkn rolig dag. Nu kan jag dansa magdans, bara så ni vet :-) Det var ett underbart gäng flickor i olika åldrar och jisses vad skoj vi hade, det var mycket garvunder både kvällen och dagen. Jag hoppas att J är nöjd med sin dag och att det blir ett härligt minne att bevara...


I dag är det bowling med familjen B som gäller, det ska bli trevlig, får se om mina färdigheter från Wii-bowlingen kan ge resultat i dag...


Just nu, eller egentligen innan jag satte mig här, höll jag på att sy färdigt lite tygskynke till mitt jobb. Saker måste bli färdiga...


Veckan som kommer bjuder på  sfortsatta sy på klänningen jag ska bära på bröllopet, kvällskurs, födelesdag :-), planering inför samt dagen för 10 årig bröllopsfest och en massa andra spännande saker...



Ha en skön söndag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards