Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Linda Berggrensson - 4 februari 2009 21:27

Idag har jag varit min första dag på vikariatet som bitr.rektor Väldigt spännande och intressant.


Jag har dock fått klara mig utan små gulliga fingrar, underbara två ordsmeningar, snoriga näsor, pussar och kramar till höger och vänster,  skratt tillsammans med glada kollegor, goda råd och en varm blick från andra. ja det lär ta ett tag innan man vänjer sig av med att få dela hela dagar med dessa underbara pluttar och tokiga kollegor...det bästa av allt är att jag som bitr.rekor får möjlighet att njuta av de ändå fast i annan skala, men det är helt ok.


I morgon ör det min födelsedag  och jag måste ändra min profil eftersom jag fyller 33, en siffra värd att fira eller vad säger ni? Det blir dock inte kalas i morgon, mannen spelar och alla andra är också upptagna. 

Däremot blir det en hejdundrande fest på lördag, men då för att fira mitt och mannens 10 åriga äktenskap...


Hej hopp alla och Gitte! Jag vill höra dig skratta i korridorerna i morgon för då kommer jag in en sväng...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards