Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Linda Berggrensson - 16 februari 2009 20:21

Ja, det är ungefär så det känns etfer att ha haft häcken full ett tag. Fullt med nya, spännande och roliga saker som hänt de senaste veckorna har gjort att min kreativa ådra fått jobba hårt. Just nu är jag väldigt glad åt livet, dels för att det efter helgen som varit blir lite lugnare dels för att jag har det så underbart bra.


Mitt nya arbete stormtrivs jag med, jag är lyckligt gift med en man som varit min äkta hälft i precis 10 år, två dagar och  4 timmar... Jag är en stolt mamma till tre underbara söner. Dotter, syster, faster etc till min fina famlj. Vän till många fina vänner och kollegor. Kan man klaga ...?


I lärdags var jag på bröllop, en av mina bästa vänenr gifte sig. En härlig dag, med mycket magik. Det var vackert och harmoniskt från början till slut. Jag sjöng för dem i krykan och på festen var jag deras toastmadame. Att få gå på bröllop är en ära, att få så fina uppdrag som jag fick är något extra. Tack fina J och F. Nu räknar vi ner tills det blir dubbelbröllopsresa, ni firar bröllopsdagen och vi firar vår 10.e


Ja, vi kommer att ha samma bröllopsdag den 14.e februari

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards