Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Linda Berggrensson - 5 oktober 2008 22:32

Ja, men fy vilket väder vi haft idag!

I förmiddags spelade mellan J sin sista match för säsongen. Det var ingen tvekan om att jag skulle följa med och titta...även om det var stormvarning och ett ihållande hellregn...man säger väl kläder efter väder.


Jag var ganska utrustad må jag säga dessutom en termos med varmt kaffe och ändå blev det kallt så in i norden. Det tog några timmar att tina upp igen.


Dagen har varit lugn kanske tack vare vädret och i så fall får man tacka den som råder över detta. En lugn söndag var precis vad jag behövde!

I veckan väntar sjukgymnast, repa med pianist B, utvecklingssamtal med mellan J, julkonsertsmöte, körövning, 10 års party för mellan J, fotbollsträning, teaterlektioner, gitarrlektioner, på lördag ska jag sjunga på dop, senare är jag bjuden på 20 års fest och på söndag ska jag medverka med en sång i en avtackningsceremoni av en underbar man som avslutat sin tjänst som präst i Vellinge församling efter många år. Alltså en vecka med lite att hitta på och ändå nämnde jag inte vardagssysslorna...läxor, laga mat, tvätta och hålla i ordning...


Jodå, nu behöver jag nog sova lite. Eller vad tror du?

Godnatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards