Alla inlägg den 18 november 2008

Av Linda Berggrensson - 18 november 2008 21:17

Sitter i soffan och känner för att dela med mig av min tillvaro.

Idag känner jag mig lugn, ganska harmonisk och nästan på  lite småbusig...


Vet inte vad som gjort att de senaste dagarna varit tunga, däremot vet jag att jag är rejält förkyld sedan i förrgår och om detta stått i kroppen och varit på väg att bryta ut eller om min kropp sagt ifrån och bett om mindre stress det vet jag inte. Men det spelar kanske inte så stor roll, det viktigaste är att jag känner mig mer balanserad nu och det räcker för tillfället. Försöker att ta en dagi sänder, kanske två. Tror det är bäst så.


Tiden som väntar är en underbar tid, ljus, värme och julstämning. Detta älskar jag, visst det innebär viss stress också men jag väljer att försöka njuta.


I går var jag och min vän/kollega runt och letade plastgran och julpynt till jobb. Så mycket det finns. Idag har jag varit hos mamma och fortsatt sy på den fina klänning jag ska ha på mig på julkonserten i Hököpinge den 18 dec. Ja, på denna konsert ska man vara fin, herrarna har smoking och vi flickor bär långklänning...någon som är sugen på att komma??? 


För en stund sedan gick våra vänner hem efter en stunds fika. Dessa goa människor betyder så mycket för oss. Underbart att ha vänner som ställer upp för en!


I morgon ska jag till min halsdoktor och be honom titta i och undersöka min hals, kanske får be honom om en dunderkur som kan göra att min hals blir ren och fin...hoppas bara det är något som ska lösas snabbt. Det är ganska mycket sånguppdrag nu.


Nu sitter jag som sagt i min soffa och bestämde mig för att ge er några rader från min tillvaro. Här tar det dock slut. Ska kramas lite med familjen innan alla sussar gott på kudden.


Kramar till er alla och tack för fina ord i mina tunga inlägg!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards