Alla inlägg den 30 november 2008

Av Linda Berggrensson - 30 november 2008 22:14

Jag känner mig väldigt trångbodd och skulle önskat mig några kvadratmeter till i julklapp om jag verkligen trodde på tomten...


För första gången tar det emot att sätta fram alla mysiga tomtar, änglar etc...vi har ju så mycket redan och det blir bara rörigt och därmed dammigt. Börjar fundera på var ska vår gran stå? 


Jag som sett fram emot att få vara ledig till jul inser att de dagarna kommer tillbringas med att dra i gång en rejäl utrensing och kanske någon form av ommöblering.


Nu är det söndagkväll och en ny vecka väntar...massagetid, sjukgymnast, utbildning, homeparty, körövning osv


 Ska försöka sova gott om en stund 


 

Av Linda Berggrensson - 30 november 2008 11:27

Helgen har gått lika fort som jag trodde...


I fredags var det middag med kollegorna på PlockePinn. Trevlig och gott! I går  sydde jag och mamma på "blåsan" jag ska ha på julkonserten och sen var det dax för tjejmiddag hos min svägerska. Skulle jag summera helgen i en mening skulle det låta så här: En trevlig helg i lite väl egotrippat format.


Har inte unnat mina söner och mannen mycket tid ochjag hoppas att denna söndag och 1 advent kan kompensera saken. Första ljuset lyser och det mesta pyntet är uppe, lite till kommer fram under dagen.


Kram så länge

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards