Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Skönt med kort arbetsvecka...

Av Linda Berggrensson - 8 januari 2009 21:45

För detta är ju bara andra dagen för mig denna veckan och jag kännr mig alldeles slut i rutan. Det har varit en aningen intensiv dag, kan man säga...

Fick veta idag, av en av min chefer, att jag ska åka till Kalmar den 16-17 april och besöka olika förskolor där, verkligen en helt underbar överraskning! Några av de har jag läst om och några har jag fått föreläsningar kring, en superrolig sak, tycker  jag.


I morgon börjar äntligen de nya avsnitten av AMIGO på Svtb kl 18.45, missa inte!!! Det ska bli så roligt att sitta framför sin man var fredag ett tag framöver.

I morgon sitter dock ett glatt gäng i vår soffa framför tv´n och tittar, det blir pizza och säkert lite annat gott! Roligt!!!


Godnatt, till er!



 _______________________________________________________________

JA, PETRA DET ÄR DEN GRUPPEN JAG MENAR! FICK HÖRA IDAG ATT DU OCKSÅ VAR MED I DEN, INTE FÖRVÅNAD, MEN VÄLDIGT GLAD!!!

HA DET FINT! KRAM

 
 
Ingen bild

Petra

8 januari 2009 21:58

Hej!

Är det FUG du ska var med i? I så fall så ska jag oxå vara med i samma grupp.

Hoppas allt är bra med er.
Kram

 
Ingen bild

gitte

9 januari 2009 18:12

HÄR är jag.... hm saknades det en daglig uppdatering igår kanske... jag är rätt flitig annars. men båda sönerna var hemma på kvällen vilket de inte brukar o därför kom jag aldrig fram till datan ens...

SÅÅ kul för dig att få göra studiebesök, det är alltid givande... jag får väl leta lite runt omkring o se om ngn har liknande verksamhet som oss..... o sen kanske...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Berggrensson - 26 maj 2011 20:40

I morgon åker jag, min mamma och min mormor på minisemester. Tre galna brudar tillsammans med en stilig herre som erbjuder komfort :-) Väl framme väntar Karlskrona Stadshotell och vankas bröllopsyra!   Sist jag var ute och reste med min underbara...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 21:54

Ja, sen en tid tillbaka har vi nämligen fått tillökning i familjen...   Nej det är ingen katt och ingen hund och heller ingen gosig lillebror eller lillasyster...       Vi har fått en tonårstjej... Johns flickvän har flyttat in för ett ...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 12:35

att det skulle vara möjligt att bi så dålig av tandvärk  Men nu vet jag att det visst är det. Att leva på värktabletter dygnet runt i en dryg vecka och ändå ha ganska ont är ett av bevisen, dålig sömn, trötthet, huvudvärk, orkeslöshet är några andr...

Av Linda Berggrensson - 12 maj 2011 20:33


    Aj, det gör ont...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards