Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

konstig torsdag...Ingen kör

Av Linda Berggrensson - 29 januari 2009 19:20

Ja, kören har ju varit min torsdagsaktivitet av och till under många år. Men efter torsdagens dramatiska händelser bestämde jag mig för att gå vidare i livet utan dessa körkvällar och utan denna kör. Besvikelsen över hur folk kan bära sig åt och över det som vuxit fram i kören blev för stor och när man då uttrycker detta får man som ni säkert förstår, äta upp det. Jag hoppas dock att det kan bli så stora förändringar i kören att jag en dag kommer tillbaka, för det finns många goa människor där som jag kommer att sakna. Även om jag sjunger väldigt mycket utanför kören är det en sorg att inte få sjunga ihop med andra. Jag får väl se vad som händer....


Nu ska jag lura hit mannen och spåna lite på festligheterna som väntar runt hörnen!


hej hopp

 
 
Ingen bild

Emilia

29 januari 2009 19:51

jag har redan hört att han ska göra ballongdansen....hoppas allt e bra annars! kram

 
gitte

gitte

29 januari 2009 22:20

SÅÅÅÅ trist.... men förstår dig om det är ngt som spökar som inte känns ok där längre. Finns ingen annan kör som du kan tänka dig?? Jag är i alla fall innerligt glad att jag har lyssnat på dig i denna kören som i alla fall verkade funka den dagen..... kram

http://gittesblogg.blogspot.com

 
Malin

Malin

30 januari 2009 07:46

Hej
Jag har hört att Fosie personalklubb ska starta en kör.
Jag och en kollega har anmält oss kanske nåt för dig med!!
Trevlig helg

http://www.malinsweb.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Berggrensson - 26 maj 2011 20:40

I morgon åker jag, min mamma och min mormor på minisemester. Tre galna brudar tillsammans med en stilig herre som erbjuder komfort :-) Väl framme väntar Karlskrona Stadshotell och vankas bröllopsyra!   Sist jag var ute och reste med min underbara...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 21:54

Ja, sen en tid tillbaka har vi nämligen fått tillökning i familjen...   Nej det är ingen katt och ingen hund och heller ingen gosig lillebror eller lillasyster...       Vi har fått en tonårstjej... Johns flickvän har flyttat in för ett ...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 12:35

att det skulle vara möjligt att bi så dålig av tandvärk  Men nu vet jag att det visst är det. Att leva på värktabletter dygnet runt i en dryg vecka och ändå ha ganska ont är ett av bevisen, dålig sömn, trötthet, huvudvärk, orkeslöshet är några andr...

Av Linda Berggrensson - 12 maj 2011 20:33


    Aj, det gör ont...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards