Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Hjärnan är en fantastisk maskin...

Av Linda Berggrensson - 10 februari 2009 21:15

Dessa två arbetsdagar som nu varit har jag fått så oerhört mycket information och jag är imponerad av att det kan få plats så mycket i ett litet huvud...


Mycket info och en ghel del har stannat kvar, inte illa. Det känns toppenkul och jag tycker det är väldigt spännande, men måste medge att jag saknar småpluttarna en del. Även om sådana finns runt omkring mig hela dagarna så är det ju inte mina små gitarrer... 


Till helgen är det bröllop och jag ska sjunga i kyrkan och vara toasmadame så jag har en del att planera här i veckan. Hur som helst ska det bli mysigt med bröllop, det är ju något alldeles speciellt.


Hoppas era dagar är bra!

Sov sött och dröm om snön

 
 
gitte

gitte

10 februari 2009 21:47

Visst är hjärnan imponerande..... men just nu känns det som om min har översvämn pg med ALLT jag ska göra osv... ngt speedad. Hoppas det ordna sig för dig angående sågen, hittar inte ens den härhemma??? Hm, bröllop, härligt, och kan ju bara tänka mig att du gör båda rollerna perfekta, både sången och sen att vara toastmasterinna.... det du. Och sen en vackerklänning.......foto foto vill vi se!!!!!! Kram o du, saknar dig...

http://gittesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Berggrensson - 26 maj 2011 20:40

I morgon åker jag, min mamma och min mormor på minisemester. Tre galna brudar tillsammans med en stilig herre som erbjuder komfort :-) Väl framme väntar Karlskrona Stadshotell och vankas bröllopsyra!   Sist jag var ute och reste med min underbara...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 21:54

Ja, sen en tid tillbaka har vi nämligen fått tillökning i familjen...   Nej det är ingen katt och ingen hund och heller ingen gosig lillebror eller lillasyster...       Vi har fått en tonårstjej... Johns flickvän har flyttat in för ett ...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 12:35

att det skulle vara möjligt att bi så dålig av tandvärk  Men nu vet jag att det visst är det. Att leva på värktabletter dygnet runt i en dryg vecka och ändå ha ganska ont är ett av bevisen, dålig sömn, trötthet, huvudvärk, orkeslöshet är några andr...

Av Linda Berggrensson - 12 maj 2011 20:33


    Aj, det gör ont...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards