Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Bonde - Emma

Av Linda Berggrensson - 27 februari 2009 22:53

Som var med i höstens säsong av Bonde söker fru var, innen hon bestämde sig för att flytta hem och innan hon kom med i bonde söker fru, pedagog i mina söners klasser. just därför var vi ju tvugna att följa såpan... Givetvis hejade vi på Emma och till sist fick sagan ett lyckligt slut. Mina söner var glada och stolta över siin Emma.


Idag var hon tillbaka i Malmö tillsammans med nyblivna maken. De var och hälsade på i mellansonens klass, spännande för de små liven. De fick ställa frågor till bonde-paret och mellan , frågade om Magnus tycket det var fint när Emma sjöng för honom i kyrkan...lite söt fråga tycker jag.


Nu har vi haft huset fullt och hejat på "babyhawks", tyvärr gick det inte hela vägen, men vad gör det när man ser till deras senaste prestationer. Att kämpa med hjärtat gör att man kommer långt även i svåra situationer.


Nu ska jag snart varva ner för att kunna svida om till schalgeryra i stan i morgon...glitter, glamour och fest!!!


Sov sött

 
 
gitte

gitte

28 februari 2009 12:30

Vet ej om jag ska vidare ut i schlageryran efter Malmö arena.... jag vill men vårt sällskap kan inte, ev mannen o jag svänger våra lurviga.... antingen hemma eller ute i vimlet... vart ska du?

http://gittesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Berggrensson - 26 maj 2011 20:40

I morgon åker jag, min mamma och min mormor på minisemester. Tre galna brudar tillsammans med en stilig herre som erbjuder komfort :-) Väl framme väntar Karlskrona Stadshotell och vankas bröllopsyra!   Sist jag var ute och reste med min underbara...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 21:54

Ja, sen en tid tillbaka har vi nämligen fått tillökning i familjen...   Nej det är ingen katt och ingen hund och heller ingen gosig lillebror eller lillasyster...       Vi har fått en tonårstjej... Johns flickvän har flyttat in för ett ...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 12:35

att det skulle vara möjligt att bi så dålig av tandvärk  Men nu vet jag att det visst är det. Att leva på värktabletter dygnet runt i en dryg vecka och ändå ha ganska ont är ett av bevisen, dålig sömn, trötthet, huvudvärk, orkeslöshet är några andr...

Av Linda Berggrensson - 12 maj 2011 20:33


    Aj, det gör ont...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards