Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Linda Berggrensson - 10 maj 2009 22:31

idag har ni varit gifta i ett år såg jag precis...

Av Linda Berggrensson - 10 maj 2009 22:19

...känns allt bara för jä--igt!

Av Linda Berggrensson - 10 maj 2009 20:06

Fredag:

Planeringsdag med jobb. Bussen tog oss till Klippan och Bjärehus. En härlig dag med matvandring, underbar natur och väldigt god mat. Lite ekologiska godsaker fick följa med hem. Innan vi åkte hem hann vi med en tur på Yllefabriken och vilka fina saker... 

Väl hemma var det en snabbdusch som gällde innan arbetskamraterna och jag skulle fira afterwork, fortsatt god mat och dryck... och sällskap så klart! Tack för en rolig dag!


Lördag:

Lugnt och skönt och äntligen var solen tillbaka. På Boklunden (kl 16) var ett vackert brudpar redo att lova varandra evig trohet, hopp och kärlek livet ut. Jag och min man spelade och sjöng i trädgården för de vackra tu, en väldigt fin ceremoni. Grattis J och M!

Kvällen spenderade jag med mina tre söner och deras mormor medan mannen som vanligt jobbade.


Söndag:

Halv åtta gick larmet, dags att gå upp. Lilla J skulle spela hemmamatch. Solen sken och vinden ven lago. En match som bjöda på spänning och vinst. En timme senare var det mellan J`s tur. Borta match som tyvärr inte slutade lika bra. Har många funderingar kring detta just nu...

Dagen avslutades med grillat hos goda vänner, mysig stund.


Sitter i soffan och ska snart titta igenom den kommande veckans innehåll!


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards