Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Linda Berggrensson - 8 mars 2008 23:02

Androla bortröstad för andra gången, något att fundera på. Tror egentligen inte det berodde på att folket ville se Nordman som vinnare, utan att man INTE ville ha Androla med i finalen. Om mina tankar stämmer säger det väl en hel del om denna tävling som numera är mer intrigunderhållning än musiktävling. Nu hoppas jag att lilla Sibel tar hem hela grejen...tror jag!

God natt! 

Av Linda Berggrensson - 8 mars 2008 14:07

Ja, egentligen är det inte dax än, enligt kalendern, för mig att bli tonårsmamma. Men om jag inte fixerar mig vid den dagen kan jag direkt inse att det nog är dax för denna fas NU.

Min största prins J.

Oj, vad vi har bråkat idag. För honom börjar det egna livet och kompisarna bli mer och mer viktiga. Det är ganska jobbigt, rent känslomässigt alldeles hemskt. Vi sårar varandra i onödan och utan att vi vill. Han håller på att frigöra sig, som någon uttryckte klippa navelsträngen. Svårt att finna sig i att vi, jag och hans pappa, fortfarande är de som bestämmer. Vi som sätter gränser. Ingen enkel uppgift då det börjar bli tydligt vad för gränser de andra barnens föräldrar sätter. Barn som sedan våra kilalr ska umgås med. Inte konstigt att det blir konflikter. 


Tack Sonja Aldén, för din fantastiska platta, den får mig att bejaka mina känslor och ger mig kraft att se framåt.



Av Linda Berggrensson - 8 mars 2008 09:04

alla kvinnor, idag är det vår dag! Internationella kvinnodagen. Inte illa att vi har en alldeles egen dag.


Idag är jag glad, magen och jag mår bättre och solen skiner för fullt utanför. Så härligt! Jag upplever att man av någon anledning blir mer positiv till saker då det är fint väder ute. Dagen kommer att ägnas åt lite av varje, men mest städning (trots solen). Måste rensa ut en massa saker...för att kunna få plats med nya. Killarna är i fullgång, dock utan förtjusning. Just nu dånar musiken från tre olika artsister och tre olika rum i vårt hus, ha, ha. I kväll när mannen kommer hem (jobbar på svt) ska vi äta något riktigt gott. Sen blir det lite kvällsmys med A o S och säkert lite andra chansen på tv. Hoppas ni får en bra lördag.

Kramar från mig 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards