Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Linda Berggrensson - 9 mars 2008 19:06

där har jag spenderat hela min söndag tillsammans med mina pågar och deras pappa och givetvis många fler. Det var inspelning av ett barn och ungdomsprogram som ska gå på Svt till hösten. Kul!

Jag hade mycket trevligt sällskap av två mammor till min äldsta pojkes klasskamrater. Vi har skrattat och pratat om allt möjligt. Älskar människor som är lättsamma och har humor. Tror att detta var precis vad jag behövde efter nattens otrevligheter, en lugn och helt opretentiös söndag. Nu ska jag snart ut i regnet för att gå en sväng med min granne... Sen ska jag och mannen minsann hålla söndagkväll, med något gott och lite "hemmaspa".


Kramelikram

Av Linda Berggrensson - 9 mars 2008 09:44

kan vara något av det svåraste man ibland måste göra.

För andra gången på ca 3 veckor drabbades jag i natt av något som jag nu tror är panikångest. Fan, dessa upplevelser har varit fruktansvärda och bakefter fattar jag inte vad det är som egentligen har hänt. Idag är jag alldeles mör i kroppen efter nattens mardröm. 


Panikångest har man ju hört talas om, men att man själv skulle gå och bli "tokig" det hade jag väl aldrig trott.  Detta vill jag inte uppleva igen...vet dock inte hur  eller vad jag ska göra. Tur jag har en underbar man som var med mig uppe i natt och gjorde vad han kunde för att det skulle kännas bättre. Får väl ta tag i detta när vardagen börjar i morgon igen. 


Om en stund ska jag ta itu med den sista tvätten och sen ska killarna "stylas" inför svt och inspelning av A. 


Kramar till er 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards