Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Linda Berggrensson - 22 mars 2008 20:00

Ja, denna fina sida fann jag då jag googlade runt...inte illa!

Tack Ingela


http://www.ingelaslekstuga.se
Av Linda Berggrensson - 22 mars 2008 16:42

I min omgivning finns stora frågetecken förtillfället. Något som gör mig förvirrad och fundersam.

I relationer runt omkring mig och min familj förekommer "knakeliknak" . Det känns väldigt tungt även om det inte är jag och min kärlek som har det svårt. Tankarna susar kring livet och relationer. Genom den empati vi har för våra nära och deras öde, får vi en starkare känsla för att varandra och vårt liv som man och kvinna. Som föräldrar till våra fina barn.

Jag älskar min man högt. Det finns många ord som skulle kunna beskriva detta. En låt med många av dem är

Utan dina andetag - KENT

Av Linda Berggrensson - 22 mars 2008 11:17

Nämnde ju i gårdagens inlägg att mamma och jag sytt.


Jag och mina kollegor köpte djurmasker på Ikea till våra söta barn. Vi tyckte dock det vore roligt om de kunde matcha dessa med mantlar.

Spindel

Nyckelpiga

Drake

Kyckling

Här nedan ser ni resultat av de två förstnämnda. Vid kardborrebandet på Draken small nålen och maskinen fick ett spratt som tyvärr höll i sig. Den ville nog vila och så fick det bli.


Nu kallar tvättstugan igen!

Av Linda Berggrensson - 22 mars 2008 09:30

Är nog det tråkigaste jag vet. Men kan man tycka annat när det blir ett heldagsprojekt varje gång?

Mina pågar är nämligen fenomenala på att byta kläder stup i kvarten.


Ha det bra idag, ni vet ju vad jag ska hitta på!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards