Alla inlägg den 3 april 2008

Av Linda Berggrensson - 3 april 2008 21:25

Jag är en utav de människor som älskar tystnaden...inte alltid men då och då. Just nu är det bara en klocka som tickar och fläkten i min laptop som hörs. Mina öron vilar.


Nyligen hemkommen från körövningen, fyllt på med lite ny energi. Mina yngsta killar var med ida. Det är tur man har så snälla barn. Inte ett knyst och jag kunde i lugn och ro fokusera på mitt. Jag älskar dessa så varelser så det gör ont i mig. Nu ligger de och slumrar sött i sina sängar. Mannen och mitt stora J är som jag tidigare skrev på konsert. Hoppas de har kul. 


I morgon är det fredag igen, inte illa. Då ska vi hälsa på lilla M o. stora M, det ska bli mysigt. Men först ska jag min skönhetssömn.


Natti natt! 



Av Linda Berggrensson - 3 april 2008 18:13

ska min äldsta prins gå på ikväll...som en överraskning fick han, tidigare idag, veta att han och pappa ska gå och se hans stora idoler NEVERSTORE på KB. Tänk vad glada man kan göra sina kära barn!!

Av Linda Berggrensson - 3 april 2008 08:00

Börjar jobba halvtolv och kunde därför strunta i att ställa min väckarklocka. SKÖNT!

Mannen pussade mig på kindenvid sju och frågade lite förskitigt om jag ville äta frukost med honom och barnen eller om jag ville sova lite till...jag valde visst att sova lite till, för när jag kom upp var pågarna på väg till skolan. Känner mig utvilad i kroppen och det är skönt. Nu ska jag njuta av lite frukostkaffe!


Hej, hej 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards