Alla inlägg den 20 april 2008

Av Linda Berggrensson - 20 april 2008 21:26

börjar sina och snart är det åter måndag, alltså ny arbetsvecka.


Det positiva är att denna helgen gett mig energi. Den har varit både händelserik och lugn. I fredags hade vi bus-kul på jobb, det var riktigt kul och jag tror att mina kollegor uppskattade vad jag planerat för dem. På kvällen var vi och bowla, vilket också är kul även om jag är mindre bra på sånt där. Jag lyckades såklart att också denna gången fara efter klotet mot käglorna, det är sååå läskigt. Tur man kan ge andra ett gott skratt i alla fall. Trots mina insatser vann mitt lag och som ni förstår var det inte tackvare mig...


I går var en lugn dag, gjorde en supergod middag till mannen när han kom hem från tv inspelningen. Efter maten blev det lite kubbspel på gräsmattan med våra grabbar. Fattar inte vad mitt problem är, liksom med bowling lyckas jag sällan göra bra i från mig på kubb. Kubbstavarna åkte dock på rätt håll, framåt, i går vilket de kan vara si så där med annars. Det blev en och annan kall Tysklandsöl. Senare kom våra grannar ut med vars en kopp kaffe, vlket resulterade i att vi satt ute och mös till kl 00.00 En riktig försommarkväll.


Morgonen idag började med fotbollsmatch, mina två yngsta J spelade i samma lag mot Mabi. Våra killar vann, de är ju bara så bra. Tyvärr lyckades min minsting att stuka sin fot vi ett snedsteg och fick kyla ner foten direkt. Lite svullna blev det ändå men inget allvarligt. Han har kunnat springa och jaga tjejer senare under dagen, så det värsta har nog gått över.


Sista Amigo inspelningen ida. MIna två äldsta J var där med sina kompisar. Jag har med andra ord haft en lugn och skön söndag i solen med min minsta prins. Detta syns på mina kinder kan jag säga.


Nu sitter jag för mig själv och sammanfattar helgen. Barnen sover och mannen har avslutning med A-gänget. Hoppas de har roligt. Snart ska jag krypa ner under mitt täcke och vila mina ögonlock.


Godnatt 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards