Alla inlägg den 6 april 2008

Av Linda Berggrensson - 6 april 2008 21:40

Om en stund ska jag hoppa ner under täcket. I morgon börjar jag jobba full tid igen. Det ska nog gå bra hoppas jag, lite trist att jag börjar med en 12 h arbetsdag. Tack o lov är de sista två timmarna planeringstimmar. 


Sitter i soffan med J liggandes sidan om. Stackare, han är helt väck. Ont i magen och orolig. Usch, tycker nästan att det känns lite skumt i min mage med. Önskar mig inte någon magsjuka. 


Hoppas ni haft en bra helg att lägga till era erfarenheter och minnen! Min har varit full av lugn och glädje.


Sov gott! 

Av Linda Berggrensson - 6 april 2008 19:00

Stackare...kräks som en galning. Aldrig sett något liknande. Vi som var bjudna in till grannen på rabarberpaj...

Av Linda Berggrensson - 6 april 2008 11:32

fick jag av pojkarnas fotbollsmatch. 11-2 till vårt lag. De var som vanligt superduktiga och jag måste väl erkänna att jag blir mer och mer biten av fotboll. Man kan undra hur detta kommer sluta...mammafotboll kanske? Får man lika stor energikick av att spela som att stå sidan om plan så finns det bara ett svar på frågan. Ja, tack!


Snart ska jag i väg och repa med en toppen pianist B. VI samarbetar då och då. På lördag ska jag sjunga på bröllop och då är det B som ska spela.


Kramar


Av Linda Berggrensson - 6 april 2008 09:05

Varför kunde jag inte få vakna till strålande sol i dag? Gråmulna dagar gör mig aningen dämpad. Skulle vilja sitta i trädgården och njuta av nybryggt kaffe och kanelbullarna som jag bakade i går...


Nu väntar fotbollsmatch! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards