Alla inlägg den 19 april 2008

Av Linda Berggrensson - 19 april 2008 16:31

...är jag för att jag dagligen får möjlighet att inse vilken fin omgivning jag har. En underbar man och de finaste barnen man kan tänka sig. En fantastisk mamma och två fina bröder med familjer. En pappa som jag inte träffar så ofta men som jag tänker på och som därmed finns i mina tankar. En härlig storfamilj, väldigt goa vänner och mycket bra kollegor...

Av Linda Berggrensson - 19 april 2008 12:19

Idag delar våra grannar och även goda vänner upp sina gemensamma ägodelar mellan sig, om två veckor går deras vägar skiljda åt och de forstätter sina liv på olika håll. Fy vad det gör ont att se min vän behöva göra detta mot sin vilja. Mina tankar är hos dem och mest hos dig lilla M.

Av Linda Berggrensson - 19 april 2008 11:39

Mitt mellan J har just förälskat sig i en ung artist, Declan Galbraith. Låten An angel går om och om igen och visst är både låten och killen fantastiska!

Av Linda Berggrensson - 19 april 2008 11:30


Bästa filmen sedd i år: Song for a ragga boy

Bästa boken läst i år:
Tillbaka till livet – Alisons historia

Bästa sysselsättningen på Internet:
Bloggande i olika former

Bästa kalla drycken
: Iskall öl

Bästa resemålet:
Smålandstenar…lugn o ro i skogen

Bästa motionsformen:
Promenader

Bästa radiostationen:
P4

Bästa årstiden:
Gillar alla årstider av olika anledningar

Bästa dagen i veckan:
Fredagar

Bästa teveprogram just nu:
Prison Break

Bästa klädaffären:
Vet inte har tufft med vårmodet ,men HM är bra. Följer modet till humana priser

Bästa mataffären:
Coop och Willys

Bästa klädesplagget:
Vita linnébyxor el jeans

Bästa glassen:  
Gillar inte glass

Bästa chipsen:
Vanliga potatischips

Bästa chokladen:
Älskar nästan all sorts choklad

Bästa Malmöförort:
Limhamn

Bästa mobilen:
Sånt kan jag inte och bryr mig inte heller för den delen

Bästa bilen:
Vår mazda

Bästa smycken:
Min vigselring

Bästa tevespel:  
Buzz

Bästa varma drycken:
Caffe Latte och Chai Latte

Av Linda Berggrensson - 19 april 2008 09:18

Solen strålar för fullt utanför, himlen är blå och trädens grenar rör sig minimalt. Det får bli utevsitelse idag trots min envisa förkylning. Mannen är och spelar in sista helgen på svt (för den här gången), så jag och mina små älsklingar är själv. En picknick i det gröna kanske...


Stora J vill säkert till Stapel och skatea 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards