Alla inlägg den 4 april 2008

Av Linda Berggrensson - 4 april 2008 22:55

Har varit hos mina brorsöner M o M. En på 2 ½ och en på snart 2 månader. De är så söta. Stora M sa att han saknat sin faster, eller rättare sagt svarade han ja på frågan om han hade saknat sin faster...lilla M mös för fullt i min famn.Så söt och luktar så gott! Det är härligt att få vara faster...


Nu ligger mina killar och tittar på film, de har allihop bäddat ner sig i minstingens rum. Mannen är i väg och spelar, som vanligt om fredagar och lördagar och jag sitter i min soffa och funderar över dagen som varit och den som kommer. 


Snart tid att krypa ner i min lilla säng. Känner mig väldigt trött just nu. 

Godnatt! 

Av Linda Berggrensson - 4 april 2008 16:31

Nästan varje dag promenerar jag till mitt arbete, en lagom runda innan och efter jobb. På vägen går jag förbi, några villor, ett ålderdomshem, en bondgård, med massa söta djur, en skola och några höghus. En ganska varierande miljö med andra ord.

Längs min promenad finns massa buskar och träd, mina favoriter är Syrenerna. Dessa buskar har jag kunnat följa utvecklingen på från kala grenar, till knoppar och ida...gissa vad jag såg en blomma! Var bara tvungen att plocka upp mobilen och fotografera detta vårtecken.

Av Linda Berggrensson - 4 april 2008 08:31

Det är den dagen i veckan som jag gillar allra mest!


Idag är sista dagen som jag arbetar halvtid...börjar inte förrän halvtolv. På jobb fyller en kollega år idag (grattis J) och då brukar ju våra kockar i köket baka en god kaka, redan lite sugen faktiskt!

Vi ses senare idag. I kväll ska jag till min lillebror och hans familj. Kanske vi kan fixa lite med min hemsida, den ska ju få ny skepnad, mer lik denna blogg som jag tycker är så fin.


Hej hopp! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards