Alla inlägg den 3 september 2008

Av Linda Berggrensson - 3 september 2008 09:40

Nej, jag har inte övergett min blogg eller er...! Har bara varit så mycket annat som tagit min tid de senaste dagarna.

Nu sitter jag dock här i min soffa, hostar, snörvlar och känner mig allmänt dålig, men har äntligen en stund över till denna härliga sida...min blogg.


Dagarna som varit har gett mig ny energi även om förkylningen har envisats med att påverka mig sen förra onsdagen. På jobb har vi tagit stora beslut om omorganisation, vilket glädjer mig mycket. Med detta kommer nya tankar och funderingar och efter fortbildningsdagen i måndags är jag tacksam över att ha ett av världens finaste arbeten, förskollärare!


Det har kommit nya barn till vår avdelning och jag har ångest över att inte kunna vara med dem i dag då de är på sin andra inskolningsdag, men vad gör man???


Mannen är iväg och köper gräsfrön. I helgen bestämdes att vi skulle plocka bort poolen och inte ha någon så länge vi har gräs i trädgården... En ganska stor yta, där poolen stått ser nu ut som en upplogad åkermark. Nytt gräs ska sås och vår förhoppning är att helgens slit med att gräva upp och vända den hårda jordenoch ta bort STORA rötter ska mynna ut i en vacker, grön gräsmatta att vila fötterna på nästa sommar...


Nu ska jag fortsätta snyta mig!

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards