Alla inlägg den 23 september 2008

Av Linda Berggrensson - 23 september 2008 13:50

var tar all tid vägen?

Just nu hinner jag inte med mig själv, varje vecka, varje dag, timme, minut sekund är det något som fyller min tid. Då menar jag inte sitta i soffan och mysa tid...


Denna vecka har kretsat mycket kring ett viktigt möte jag ska göra på torsdag...med självaste finansministern, Anders Borg. Denna mäktiga man kommer till min förskola och jag är utvald tillsammsn med några andra att sitta i ett möte med honom för att diskutera välfärd och försklans verksamhet. Intressant ochaningen pirrigt.


I övrigt är det ju mycket som händer på mitt underbara jobb just nu liksom i min familj. Jag är sysselsatt med saker jag brinner för och det är ju inte illa, men lite vila hade inte varit fel. Om några helger åker jag och en vännina på Ölfestival i Bremen. Visst det blir ett miljöombyte men att det blir vila  kan jag aldrig tänka mig...


Kramar till er!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards