Alla inlägg den 28 september 2008

Av Linda Berggrensson - 28 september 2008 21:49

Underbara besökare på mässan idag, full kyrka och några välkända ansikten som support. Kan det bli bättre???

Vad en kväll av detta slag ger mig kraft och lust, härligt!


Nu sitter jag ensam i mitt stora kök, med bara någon liten lampa som lyser. De yngsta killarna sover gott i sina sängar. Stora J, sover hos sin tjej...ja, han  och en annan killkompis skulle sova över. Tjejens pappa poängterade noga att pojkarna fick sova i ett separat rum. En vettig idé tycker jag. Måste medge att jag har lite svårt att förstå hur stora barn jag börjar få. Mannen är i Danmark och lyssnar på Bryan Adams. Tror att jag ska krypa till kojs nu snart.

Sov gott alla!



Av Linda Berggrensson - 28 september 2008 11:39

Ja i kväll svänger det i Hyllie kyrka...

Blunda och tänk på:

- en körledare likt en ängel med livskraft

- en stor, energifull och glädjespridande kör 

- en kompgrupp som spelar så golvet gungar 

- tanter som står upp och klappar baktakt

- farbröder som stampar takten i golvet

- barns vars ögon glittrar av lust

- ett kyrkorum som inte är likt något annat, en stund som alla är välkomna till!


Kramar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards